Autorai 2007 do 29 maart/ma 9 april

Dat is zeker een mooie achtergrond!
Nog 1 foto van mijn kant renault

479dstw.jpg
 
@ mechanic, daar heb ik ook nog mooie foto van, heb nog 80 foto's maar geen zin om te uppen :p. Pm maar als je wat wilt.

En dat met een kodak huis tuin en keuken ding :p

[ir]http://xs114.xs.to/xs114/07162/Afbeelding58.jpg[/ir]
 
Heeft iemand foto's van de Astra H Station OPC die er stond op de RAI?

Ik zit als volgende leaser nu weer te denken aan een Astra H 1.7 CDTI Cosmo station met OPC pakket en panoramadak nl.
 
Heeft iemand foto's van de Astra H Station OPC die er stond op de RAI?

Ik zit als volgende leaser nu weer te denken aan een Astra H 1.7 CDTI Cosmo station met OPC pakket en panoramadak nl.

Die stond er niet. Dat was een GTC OPC, en een Vectra station OPC.
Die rode was een 'normale' H Station. Vet genoeg ook...
Ps. waarom geen 1.9CDTI? Automaatje, olee :p
 
Last edited:
Ohja die bedoel ik, 1.9 CDTI 120 PK, wel handbak, 6bak is tof en Opel schakelt lekker :p

Mja, en dan dus een Cosmo icm OPC pakket:

Performance pakket (incl. Recaro sportstoelen vóór, Voor- en achterbumper OPC-line, Spoiler onder achterbumper, Zijskirts in carrosseriekleur, Dakspoiler achter, Mistlampen vóór, Knop versnellingspook OPC design, 3-spaaks lederen sportstuurwiel (OPC), Badge "OPC LINE", Sport Chassis pakket (incl. Elektronisch Stabiliteits Programma (ESP), Stuurbekrachtiging met kortere stuurbeweging, Sport Switch, Sportchassis), Lichtmetalen velgen 7Jx17 "Sport" (incl. 225/45 R17 - 91V banden)) (WDH)
 
Zal wel pittig zijn in de lease met die banden. Maar die bak die er in ligt is opzich prima, versnellingen zijn vrij kort, en als de bak koud is, kraakt hij alleen wel af en toe als je hem in de 2 of 3 zet.
 
Ik kon het OPC pakket op de 1.7 al niet vinden op de opel site... Wel tof lmfd, een astra H. en dan euhhh, Casablanca White? :p
Mn ouders hebben en 1.6 essentia, en die rijdt al prima, laat staan een cosmo met een goeie diesel.

En stephan, die bak, is idd prima. VEEL beter dan peugeot bijvoorbeeld.
 
is jammer genoeg wel een 8v. mss is er tegen de tijd dat ik een auto uit mag zoeken wel een 16v beschikbaar....Nog 1 jaar en 3 maanden *telt af*
 
Back
Top