Full-speed 2007

Advertisement - register to remove this

Ik ga ook kijken daar.....
En me eigen helemaal kapot lachen aan sommige voertuigen/transport middellen die daar staan.
 
Ben al 2 keer geweest, maar ik heb gelezen dat het nu over genomen is door Automaxx, dus er zijn vast NOG MEER foute auto's als vorig jaar, en er word niet gesprint. Dus ik sla dit jaar maar over. ben wel op Race Wars geweest afgelopen zondag dat was wel leuk, werd veel gesprint en stonden nog best veel mooie (niet foute) auto's
 
Thomass, wil je wat meer info geven in je beginpost? Mensen die nieuw zijn/niet weten wat/waar het is enz...

Alvast bedankt.
 
Zulke evenementen bezoek ik slechts éénmaal per jaar => Essen Motorshow :) Als ik sjonnie-auto's wil zien, gaan we wel bij de viaducten staan bij het tt-circuit, bij de welbekende Automaxx 'shows' :p
 
Ben al 2 keer geweest, maar ik heb gelezen dat het nu over genomen is door Automaxx, dus er zijn vast NOG MEER foute auto's als vorig jaar, en er word niet gesprint. Dus ik sla dit jaar maar over. ben wel op Race Wars geweest afgelopen zondag dat was wel leuk, werd veel gesprint en stonden nog best veel mooie (niet foute) auto's

Ik was ook @racewars... Stond inderdaad leuk spul tussen, Jappen... en Duitsers van Europrojektz...
 
Hoe kom je daar bij?

Ik sta met mn auto bij de skylineclub benelux iig! enkel op zondag!

Dan komen we ff buurten zondag :)

Achja we wonen (rooienaar, ik + Jayrune) er maar 20 min vandaan dus we rijden er eigenlijk elk jaar naar toe.

Een middagje je eigen kapot lachen :p
 
ben er vorig jaar niet geweest , maar er stonden wel wat leuke auto's bij , maar ook een hoop van die SjonNiez met dikke race uitlaat en en dan staan ze super ruig te doen :D maarja toch een leuke dag gehad
 
Net terug, was wel ff lache.. hebw eer wat bekende gespot, gewoon een leuke dag gehad.. met de organisatie was niks mis. verliep prima
 
Back
Top