Full-speed 2007

Was in het Autotron toch? Ik vond er geen reet aan in ieder geval. Er is de afgelopen 3/4 jaar weinig tot helemaal niks veranderd.
 
Was vandaag ook geweest wegens gratis kaartjes van een bekende die daar een stand had (Flexaforte). En ja zoals gewoonlijk waren er genoeg tupperware bakken om van te genieten :X waren maar een handvol leuke bakkies.
 
Lars waar was je dan? Ik heb je auto wel gezien maar jou niet.... keer of 2 / 3 voorbij gelopen... Intree prijzen waren ook nie echt leuk €15,- pfff

Naja toch een leuk dagje gehad en nieuwe koplampjes gekocht :)
 
Op de events kom ik allang niet meer voor de auto's (Lees:HOKKEN) die daar staan, Ik stond zelf bij de jeroentje stand met nog andere skylines en een Supra. Gasten ken ik nu al ff en heb ik me heel de dag goed mee vermaakt.

@ Tim, ik heb bij de stand gezeten, maar op een gegeven monent ook ff ene rondje gelopen over het terrein!
 
Jij weet niet helemaal waar je het over hebt Maykel. ajb GELOOF me..

Ding had 290 PK @ 0.4 bar en draait nu op 0.7

Ding is echt ziek snel.. (mag ook wel na al het geld wat erin zit, maargoed :))
 
Die Mazda stond vorige week ook op racewars volgens mij, ding ziet er echt niet uit aan de buitenkant. Maar onder de kap was het zeer netjes
 
Heb dat ding ook gespot @RaceWars volgens mij... Was meer onder de indruk van de Supra die er stond... Volgens mij deze;

[ir]http://www.jeroentje.nl/media/foto/5401.jpg[/ir]
 
Jij weet niet helemaal waar je het over hebt Maykel. ajb GELOOF me..

Ding had 290 PK @ 0.4 bar en draait nu op 0.7

Ding is echt ziek snel.. (mag ook wel na al het geld wat erin zit, maargoed :))


Ik geloof jou altijd pop :*

Maar ding is echt verkracht aan de buitenkant x| Ding kon echt zo vet zijn.
 
Bart ;)

Foto=RJWITBOK


Foto=IMUXDMTJ


Foto=KPOHMYRQ


 
Back
Top